24 juli 2009

Framme i München

Vi fick en något bumpig flight till München, det började med att avfärden blev en och en halv timme försenad pga dåligt väder i Bayern, och när vi väl närmade oss målet träffade vi en hel del luftgropar. Inte jättekul när det knakar i det ganska lilla flygplanet tycker jag, men Julia var jättenöjd - tack snälla mamma för att jag får åka flygplan! Det är kul att flyga! "Mhm" sa jag, med ett krampaktigt grepp om armstöden, och upprepade tyst mitt mantra "inte överföra min rädsla till mitt barn, inte överföra min rädsla...". Det verkade funka, märkligt nog.

Våra värdar flyttade i våras, så vi får utforska en ny del av München. Det är lite spännande att inte riktigt veta var vi befinner oss, men det spelar inte så stor roll, vi är ändå här för sällskapet.

Inga kommentarer: