25 maj 2010

Hej vardagen

Lars fick jobb idag, och börjar imorgon. Snabba ryck! Mycket som ska göras på kort tid förstås, och det blir inte mycket semester för den nyblivne internationelle projektledaren i sommar. Nå, vi får väl resonera som så att vi fick vårt gemensamma sommarlov tidigt i år, jag är väldigt, väldigt glad att vi åkte tillsammans till Sydney i mars och har hunnit vara lite lediga tillsammans mellan jobbansökningarna. Det blir konstigt att vara ensam vuxen hemma med barnen i sommar. Någon som vill åka och bada med oss när det blir soligt och varmt här på riktigt?

6 kommentarer:

Lotta sa...

Hurra! Grattis! Berätta mer!
Det var ju aldrig fråga om "om" utan hur, tyckte jag, men det är ju för att jag vet hur bra Lars är. Skönt att marknaden fattar det också.
Kram

Åsa Bi sa...

Vad roligt! Blev det C3 då alltså?

Måste ni ställa in Frankrikeresan nu, eller får han liiite semester ändå? Vi badar gärna med dig och barnen. Ska bara iväg en vecka, annars är vi hemma!

Mialiten sa...

Vi tar detaljerna off-blog, men vi ska iallafullafall åka till Frankrike som planerat. Hurra!

Unknown sa...

Just det! HURRA!

Muffiman sa...

Gött mos!

Kristian sa...

Härligt!

Och jag kan mycket väl tänka mig att följa med på en och annan badtur!