26 augusti 2007

Oj, wow

Ni kan kalla mig fru pyttestor nu, det är officiellt. Jag har aldrig i mitt lilla liv haft en sån kalasdag och en sån jättefest! Jag vet inte riktigt vad som var bäst, förfesten, mysfrukosten, barnvakten, frisöruppassningen, finfotningen, vigseltalet, skönsången, såpbubblorna, glidbilsturen, alla hurraen, toastmastrarna, värdparet, talen, maten, serveringen, alla busgyckel, bordsgrannarna, lilltjejen som sov i en resesäng mitt i köksstöket, morbror Joel med räven bakom örat, den otroliga tårtan, plankargästerna eller eftersnacket. Jo, förresten. Det allra bästa är min make. Oj, wow.

7 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Unknown sa...

Åh, hurra! Det var det finaste, finaste bröllopet, den vackraste, vackraste bruden, den stiligaste, stiligaste brudgummen, det bästa, bästa kalaset och de finaste, finaste vännerna.

Tack för att jag fick komma.

Mialiten sa...

Du är alltid välkommen till oss, vet du. Flyg så gott och kom snart tillbaka!

Anton Ymer (pseudo) sa...

Det var verkligen underbart vackert och fantastiskt trevligt. Om ni vill så har jag 1011 bilder från andra synvinklar än era som ni kan få se. Då får ni än fler minnen att lägga till er, bara er, dag.

Puss på er!

Mialiten sa...

Ja, ja, vill ha!

Kaffemoster sa...

Jag vill också se bilder! Men det kanske kommer några smakprov i en blogg nära mig?

Mialiten sa...

Jajjebass, det är mycket som talar för det!