11 maj 2008

Bra kundbesök

Javisst kom vi iväg, även om det där med taxi och Linköpings Flygklubb inte riktigt går ihop. Morgonchauffören ville köra mig till Saab, och eftermiddagens skjuts ringde från Jägarvallen och undrade var vi tagit vägen, när allt vi begärde var att bli skjutsad till och upplockade vid det gula huset brevid Linköpings flygplats. Men det är detaljer. Det var strålande fint flygväder på morgonen tyckte vi som åkte med, och lite disigt enligt pilot Pers utlåtande. Det tog en timme och en kvart att flyga till Oslo i den enmotoriga Mooneyn, och prick en timme i medvind på hemvägen, inklusive vingvinkning över Mjärdevi.

Kundbesöket var det mest givande någonsin, kunderna var pålästa och kloka och vi fick lära oss en massa bra saker om den verklighet som vår produkt ska ut i så småningom. Bara bra, men så hade jag en alldeles ovanligt bra kollega med mig också. Och då ska ni veta att mina kollegor genomgående håller väldigt hög standard.
En solig eftermiddag på Gardemoen:

Utsikten framför mina knän:

Inga kommentarer: