30 oktober 2008

Mer statistik

Chottentotten bloggade om sin statistik häromnyssens, och jag känner att jag behöver dela med mig av ett par av de googlesökningar som landat i min blogg:

Somliga är ganska väntade:
bästa tigerkakan
bo hos stångåstaden
Andra enträget inkvisatoriska, men ändå med viss inbördes variation:
var ligger kina
var ligger kina?
vart ligger kina
vart ligger kina?
Andra mer otippade:
ko måne
kompis 75 kr tank
lägga en yoghurtplatta
få en hund till att gå fot när den är 4 år?

Jag begriper inte alls hur det går till, men tycker ändå att det ligger en viss poesi i att lägga en yoghurtplatta. Lite som att sminka en biskop, kanske.

5 kommentarer:

Lottski sa...

Du kan då finna det förunderliga i allt! Kram!

(ordverifiering för det här inlägget är förresten "underfu" - måste stå för underfundig, också känd som Mia)

Unknown sa...

Sminka en biskop...? N'r g;r man det?

SmiSka en biskop, däremot, vet man ju att det görs både här och där och nu och då. Har jag hört.

Marina Lagerberg sa...

Men var ligger Kina då?

Mialiten sa...

Där! *pekar*

Lakritztrollet sa...

Kul! =)
Var hittar man allt det skojiga?