1 oktober 2007

Skruttiga vi

Idag fyller Mattias år, hurra för honom! I övrigt är det en ganska kass dag idag. Julia har ögoninfektion för fjärde dagen i rad, med en aldrig sinande ström av grönt ögonsnor, men är vid ganska gott mod. Jag har sovit dåligt eftersom jag omväxlande tröstat plupp och hostat små hundar hela natten. Lars har hållit ställningarna på jobbet men är halvdassig han också. Vi fick tid på vårdcentralen vid lunch, Julia fick en salva för ögonen och jag fick världens huvudvärk. Sedan cyklade vi hem till världens bästa farmor och fick lunch. Efter den lekte Julia med farmor medan jag lade mig på övervåningen och sov i en och en halv timme. Ofantligt skönt, och efter dagens första kopp kaffe kändes det mycket, mycket bättre. Men det blir nog inget dagis för Julia innan det är dags för semester med mormor och morfar på torsdag. Jag hoppas bara på att vi stora kryar på oss tillräckligt för att kunna åka till Skottland på onsdag...

Inga kommentarer: