13 juni 2008

Optikautomatik - din vän i etern

Jag har tänkt i flera flera veckor att jag skulle gräva fram telefonnumret till min optiker och ringa för att boka mig en tid. Det görs lämpligast när butiken är öppen, och det är sällan jag tänker på linser under den tiden på dygnet, men igår kom jag äntligen till skott. Jag letade reda på deras websida på bästa arbetstid i jakt på telefonnumret, bara för att upptäcka att man kan boka tid på webben numera. Magiskt! Det kunde man minsann inte senast jag gjorde synundersökning i Linköping. Tekniken går framåt på tre år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan, tänkte slinka in med ett litet tips om en hemsida som heter www.prisjakt.nu
Där kan du se vart dina linser säljs till bäst pris, det kan nämligen skilja ganska mycket. Skickar iallafall med en länk till linskategorin:
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=737
Lycka till! :)