29 maj 2007

Färdiginskolade!

Nu är Julia färdiginskolad på dagis, imorgon får hon gå hela-hela dagen, vi ska bara bestämma hur lång en sådan dag är.

måndag 14 maj - besök på dagis 10-11. Sen köpte vi regnkläder.
tisdag 15 maj - 9-11 – jag var med hela tiden, först var det samling och sen var vi var ute och lekte och gungade – jag försökte hålla mig borta från just Julia och det funkade fint.
onsdag 16 maj 9-12 – jag var med tills det var dags för barnen att gå ut, då gick Julia till rutschbanan och jag till jobbet. Sen kom jag tillbaka och åt lunch med henne. Hon hade redan börjat äta när jag kom och klämde i sig massor av köttbullar.

måndag 21 maj - 9-12 Blev utpetad redan före morgonsamlingen idag och kom tillbaka i slutet av barnens lunch. Det funkar så bra så.
tisdag 22 maj - 9-12- Plockade upp Julia efter lunch igen.
onsdag 23 maj - 9-14 Idag var första dagen Julia sov på dagis. Det gick kalasbra, vid kvart över tolv sov hon och sen vaknade hon kvart i två ungefär.
torsdag 24 maj - 9-11. Kortdag idag, för vi hade en date med BVC.
fredag 25 maj - 9-14. Lunch och sov gick bara fint.

måndag 28 maj - 9-15 Både jag och Lars lämnade idag. Det hade gått bra att äta och sova. Vid tre hade Julia fått mellis och var glad och nöjd med att hänga med hem.
tisdag 29 maj - 9-15 – Ytterligare en hel dag på dagis. Färdiginskolade, hurra!

Inga kommentarer: