12 maj 2007

Gaaah

Det är stört omöjligt att plugga när internetet går upp och ner. Och just precis den siten jag behöver titta på för att göra research för uppgiften som ska vara inne på tisdag är det lögn i helsike att komma åt. Så jag får blogga istället. Gå på möhippa. Träffa kompisar. Och titta på bostäder. Igår tittade vi på en lägenhet på T1 i samma bostadsrättsförening som vi bodde i innan vi flyttade till Sydney, den blir det inte. Idag har vi sett på ett radhus i Lambohov som verkar ganska lovande och en snordyr villa i T1 som vi inte kommer att bjuda på. Imorgon har vi några visningar till, får väl se om det blir något. Vi sitter ju inte i sjön, som tur är.

2 kommentarer:

Kaffemoster sa...

Villa på T1? Jag har varit borta från stan för länge, jag kan inte komma på var det skulle vara - eller också fanns de inte när jag bodde på T1. Den möjligheten finns ju också.

Lycka till i bostadsletandet i alla fall!

Mialiten sa...

Den ligger på Trumslagaregatan. Fristående radhus, det är nästan som villa och låter mindre hutlöst för utgångspriset...