15 maj 2009

SOF-09 är nära

Imorgon är det SOF-kårtege genom stan, och jag har inte ens hört bygglåten! Skämmes. Jag försöker klimatkompensera genom att hålla tummarna hårt-hårt för att det blir fint väder hela helgen. Och att vi orkar dansa lite imorgon kväll, nu när vi har lejt ut lilltjejen till kusinerna.

Det är inte klokt på en fläck att det är sexton år sedan jag gick på SOF för första gången, men det behöver vi inte bekymra oss om. Det finns de som är mycket mer patetiska än jag på just det sättet.

2 kommentarer:

Anton Ymer (pseudo) sa...

På tal om patetiskt. Det var tolv år sen jag gick på SOF förra gången.

Hans Persson sa...

Jag vet inte vilket SOF som var det första jag såg något av, men det var i alla fall innan jag började på högskolan, gissningsvis 1986 eller 1987. Fast så är jag ju uppvuxen här i stan också. Men på senare år har det varit väldigt långt mellan besöken, tyvärr...